Job 11 van 14


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende Voorraadbeheer


Functie

Jouw rol binnen onze organisatie

Ons Supply Chain team zet elke dag alles op alles om te zorgen voor een tijdige en correcte levering aan onze klanten. De afdeling Inventory Control speelt hierin een belangrijke rol. Door de voorraad optimaal te beheren, draag jij bij aan een uitstekende klantenbeleving.

Zo ziet je job eruit

  • Je bent voor de medewerkers in onze Proshops / afhaalbalies het centrale aanspreekpunt bij vragen over de stock in ons distributiecentrum in Herentals.
  • Je beheert de mailbox van ons Inventory Control team. Je beantwoordt vragen en lost klachten op.
  • Je stemt met de Inventory medewerkers af welke locaties er nagekeken moeten worden. Bij terloopse vragen of klachten ga je zelf de werkvloer op om de locatie in kwestie te controleren.
  • Je coördineert de kwaliteitscontrole bij het wegzetten van goederen in ons magazijn en neemt er op regelmatige tijdstippen ook zelf aan deel.
  • Je denkt mee na over het verbeteren van de efficiëntie op onze Inventory Control afdeling.
  • Je maakt cycle counts / stocktellingen op en voert ze uit.
  • Je bent voor de Inventory medewerkers het eerste aanspreekpunt bij vragen, problemen of onduidelijkheden.
  • Ook met de collega’s van andere afdelingen werk je nauw samen.
  • Je werkt nieuwe procedures uit en verbetert de bestaande.
  • Je rapporteert aan de Teamlead Inventory Control.

Deze kennis en ervaring breng je mee

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma in een logistieke richting of je hebt enkele jaren ervaring in inventory control / voorraadbeheer.
  • Je kan prioriteiten inschatten en schakelt snel wanneer nodig.
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en hecht veel belang aan het afleveren van correct en nauwkeurig werk.
  • Je bent oplossingsgericht en weet van aanpakken.
  • Coördineren over verschillende afdelingen heen is helemaal je ding.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands.
  • Je hebt een goede pc-kennis. Na een interne opleiding ben je snel weg met ons ERP- en WMS-systeem.

Dit bieden we jou

Geen koude douche, maar een warm bad:

  • Een uitdagende en afwisselende voltijdse functie met de nodige zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
  • In een gezonde en groeiende onderneming waar medewerkers centraal staan en zin voor initiatief gewaardeerd wordt.
  • Compleet met opleidingen, waardoor je bijblijft wat betreft de laatste nieuwe technieken en producten.
  • Een interessant salaris aangevuld met extralegale voordelen (bediendencontract, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie, personeelskorting, toegang tot ons Benefits At Work platform met talrijke voordelen en kortingen).
  • Je werkt vanuit ons hoofdkantoor in Herentals: een moderne en aangename werkplek in een vlot bereikbare omgeving.
  • Je werkt in een 39-urenweek met 6 betaalde ADV-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen.
  • Je werkt in dagdienst.
  • Een fantastisch team van collega’s.

Jouw profiel

-
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies

Aanbod

-

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht